Ingatlanfotó

- Az ingatlanpiaci elemzések szerint a professzionálisan fotózott hirdetések átlagosan 5-10%-kal magasabb áron kelnek el. Nagyobb eséllyel vonzzák a prémium vásárlókat, akik hajlandók többet fizetni az ingatlanért. 

- A professzionális fotókkal hirdetett ingatlanok átlagosan 32%-kal gyorsabban kelnek el mint azok, amelyeket amatőr fotókkal mutatnak be. 

- Az online hirdetések esetében a potenciális vásárlók 95%-a az első benyomását a képek alapján alakítja ki. Akár 118%-kal több kattintást kapnak.

- Kitűnik a tömegből, míg az amatőr fotók elveszhetnek a többi hirdetés között. 



Ingatlanvideó

- A vásárlók 86%-a szívesebben néz meg videót egy termékről vagy szolgáltatásról

- A videó lehetőséget nyújt az ingatlan térérzetének és hangulatának a bemutatására, amelyet a fotók nem képesek átadni.

- Az emberek általában 80%-kal jobban emlékeznek arra, amit egy videóban láttak, mint egy szöveges vagy képi hirdetésre.

- Távolról is "helyszíni élményt" nyújtanak, megkönnyítve ezzel a vásárlási folyamatot. 

- A vásárlók 85%-a nagyobb bizalmat érez egy olyan hirdetés iránt, amely tartalmaz videót.

- Gyorsabb eladást és akár magasabb eladási árat is eredményezhet. 

Virtuális túra

- Bármikor és bárhonnan "bejárható" az ingatlan, anélkül, hogy személyesen jelen lennének. 

- A vásárlók vagy bérlők 54%-a nagyobb valószínűséggel érdeklődik egy hirdetés iránt, ha az tartalmaz virtuális túrát.

- Kevesebb személyes bemutatót kell tartaniuk, mivel a potenciális vevők előre felmérhetik, hogy valóban érdekli-e őket az ingatlan.

- Azok a hirdetések, amelyek tartalmaznak virtuális túrát átlagosan 87%-kal több kattintást generálnak az online platformokon.

- A 3D technológiával készült túrák pontosan visszaadják az ingatlan elrendezését, méreteit és hangulatát,


Virtuális staging

- A virtuális staging (virtuális berendezés)  jelentősen javítja az ingatlan megítélését, miközben minimalizálja a költségeket és az időráfordítást. 

- A hagyományos staging (fizikai berendezés) akár több százezer forintos költséget jelenthet, míg a virtuális staging csupán töredékébe kerül és gyorsan kész. 

- Lehetővé teszi, hogy az ingatlan hangulatos és otthonos legyen, ami érzelmi kapcsolatot teremt a potenciális vevőkkel.

- A vásárlók 83%-a könnyebben képzeli el az ingatlant saját otthonaként, ha azt berendezve látja.

- 2-3-szor több kattintást generálnak, mint az üres vagy rosszul berendezett ingatlanok képei.

- Akár 62%-kal növelhetik az ingatlan eladásának gyorsaságát.



Alaprajz

- Az alaprajz használata az ingatlanok bemutatásában alapvető eszköz, amely segíti az érdeklődőket az ingatlan jobb megértésében, növeli az eladási esélyeket, és professzionálisabbá teszi a hirdetést.

- Az ingatlanvásárlók 80%-a szerint az alaprajz az egyik legfontosabb elem a hirdetésekben.

- 20%-kal több kattintást generálnak, mint azok, amelyek nem rendelkeznek ezzel a fontos információval. 

- A vásárlók nemcsak az ingatlan megértésére használhatják, hanem arra is, hogy elképzeljék, hogyan rendeznék be a teret.

Az érdelődők gyorsabban el tudják dönteni, hogy az ingatlan megfelel-e az elvárásaiknak.

Ingatlanközvetítés

- 500 szerződést kötöttem a világ 60 országából érkezett bérlőkkel és vásárlókkal.

- 15 éves szakmai tapasztalattal  segítek értékesíteni, bérbeadni ingatlanát.

- Profi marketingeszközökkel dolgozom: profi fotózás, videók, virtuális túrák és alaprajzok segítségével emelem ki az ingatlan előnyeit.

- Kapcsolatban állok más ingatlanszakemberekkel, például ügyvédekkel, hitelezőkkel és műszaki szakértőkkel, akik segíthetnek a folyamat különböző szakaszaiban.

- Közvetítői tapasztalatom és szaktudásom biztosítja, hogy az eladás zökkenőmentesen történjen. 

- Segítek a villamosbiztonsági felülvizsgálat lebonyolításában is.